Mostly harmless (corto) wrote,
Mostly harmless
corto

  • Mood:
  • Music:

Later ...

So today is a wrap!

See that guy behind me? That's Tim... my partner in most things at work... he's just spent a majority of the day playing "unreal tournament" with his team - all supported off our Unreal-Tourni LINUX server maintained in our work-lab. Nice way to kill a Friday...

This is me on Friday talking to you guys... haha... like the lightening bolt!

Listen just a quick note on all the political stuff I see going on around journal land... I gotta wade into this one and feel free to quote me on this but...

don't be assholes


Geez... do you actually think a political leader in Canada or the United States gets to write his own material? And do you really suspect that the Republican Party decided on their own to be idiotic and have a major gaff like that for... for... what? fun?

Come on people... this was all - very most likely - agreed upon long in advance of the actual speech. Canada is happy (from a military/industrial/political framework) to remain the undeserving snubbed little brother... meanwhile our intelligence agents are penetrating farther and farther into the land of the un-free and arranging more clandestine solutions. Regardless, why take the time to get all mad at each other in Journal land... this is the sort of communications medium that the rest of world (the unfree part) can only dream of having unfettered access to... and we have it without any problem what-so-ever. Enjoy this close relationship and stop judging one another... let alone getting personal about the shit our governments do. Not a single person on this journal has the foggiest idea why Canada was disregarded in that speech last night... deal with it from that level instead of letting yourselves draw lines in the sand and getting all pissy about stuff.

Remember that love carries a much bigger stick than anger. K'mere... I got a stick for ya... :D

Have a super weekend my friends ... I love you all so much it's silly.
Subscribe

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 12 comments

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…