Mostly harmless (corto) wrote,
Mostly harmless
corto

Sunday, May 31


~ hola from Geo's bedroom...
bit of a "drive me crazy" thing with fixing his bed...

Really odd day. Sunny... COLD... then rain... wind... sun... rain... etc.
I managed to get up by 9 and I've been in the yard every sunny break since... pulling weeds. I have two very full giant "yard waste" bags... and I'm 2/3s done.
Seriously... a lot of feak'en weeds.

wearing
~ crappy yard clothes... :)
planning
~ yard work...
~ house cleaning...
~ chatting with zee...
~ making pizza dough... (WHICH - as I type - SUDDENLY REMINDS ME OF AN EMAIL!!! ... I think... mspish? I'll look... gosh - feels sheepish... baaaaaaaah)
~ have units over for dinner... they've sold their last 20 year home and are moving into the "we've finally got rid of all our crap" house later this summer. :)
wishing
~ to quietly whisper scraaaaaaaaaaaaaaaatch to sylvidoptera...
~ that lianna has a wonderful dinner...
~ for fortune to smile on pixiecup tonight...
~ to send big heatfelt karma explosion bombs over to yumikid... just 'cuz...
~ and to send a virtual high five to thumper...

Birthday moments...
Happy birthday to my twittery friend, gliterybuterfly. May the year ahead bring you many good reasons to smile.
And to Mr. Test. check check... is this thing on? :D ajose my distant friend, I hope your day is well celebrated and the year ahead a safe one. :)

//
This is Ikea after the Swedish wears off...

Re-glue'ing... binding... drying... re-assembling...
la la la...

/
short week coming up.
Geo is going on his "grade 8 grad trip" this week...
A trip to Quebec City.
(he can yell "Herrrooooooo Carrrrrroooooo" into the night...) :D
~ rules:
No students may bring a cell phone. (WTF?)
Cameras must be turned in to the organizers at the end of the sightseeing portion of the day...to be returned the next morning. (again... WTF)
I went in to see the Big Cheese... (Principal): "We're worried that some kids might be sexting and well... we can't be too careful."
My reply: "Umm... yes, you can be too careful, you are being too careful and this is silly."

:) K... time to go.
See ya.
Subscribe

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 12 comments

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…