Mostly harmless (corto) wrote,
Mostly harmless
corto

Sunday, May 29.



Yeah, soooo... a little tired today. :)
We got caught up with Charlie Jade last night... kinda cool show... I'm loving all the images of Cape Town. :D :D But I have this weird thing about South Africa... It's like it calls to me. And it does that in this outstanding accent... :D hahaha... (and now is NOT the time to tell me that the show is shot in Toronto or something...)

That [ :: garbage video :: ]... my little pet project... man, you gotta know... it looks really good rendered for DV output... versus WMV. Although it's 1.5 GIG when I press it for DV hahaha... :D

wearing
~ gray t, pj pants... and a rather thick layer of sleep.
planning
~ oh... a shower... must have shower...
~ outdoors for a bit with the boys... it's still nice out but ... I'm worried about rain later!!!
~ because "later" is Edwards first soccer day of the season! :D
~ gonna head to home depot to buy more parts and put in a new faucet in the front hall bathroom!
~ dinner at my folks house... (although the 6:30 soccer will play havoc with that...)
~ tonight? no-plans-man...
wishing
~ to thank cynica for all the adora-baby pictures... :D :D :D...
~ that cloverbee remembers... just because it's a blueberry... it can still be evil!! :)
~ to take a minute and say that ossie has a wonderful big heart... Do you know him? Go look and see what I mean...
~ to just send a few quiet little wishes out to aeue... !
~ that murphy59 would dl the garbage video...
~ and a sneaky moment waving at nordicgrrl... just because I love's me some deb!! :D


Yeah... so I made chili yesterday...

Well... I thought I was making chili...
But instead I made ... lava.
George was about ready to cry, ramming buttered bread in his mouth after a few bites...
I was flush after one bite.

I think maybe... too much chili pepper... ??? or maybe it was those little orange peppers...
Dunno. It's still delicious... I mean... it's chili.

//

By all the powers of Xenu... (that's the almond eye alien freakazoid at the heart of the Church of Scientology) Ol' Tommy Boy The Cruise Missile... is really quite something.
It's a good thing he took his claims of love for Katie Chretien Holmes from slightly uncomfortable to utterly embarrassing in his recent television appearances.
But the really great thing is that we can all rest assured that he wont be going to any of those crack pot Psychologists to get the help he needs... because Xenu said those guys are quacks. Having the souls of 10 million clams in his heart is clearly enough for Tom.
Of course, when Brook Shields is arrested holding Toms severed head out the window of a white bronco tooling around LA... you'll know the whole Xenu thing is old news.

//

Time to go get clean. See ya. :D
Subscribe

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 19 comments

  • shiver

    You know that shiver you get through your shoulder blades and down your back when you feel cold. Maybe you’ve just left the restaurant and you’re…

  • selfie

    as I read and read and read about "Selfies"... I quietly say to myself... "um... yeah, tell me again how selfies are a new thing." lol. :)

  • Monday, February 17, 2014

    Hiya. :) Today was one of those “oh look… LJ is still there” days. Oh how I miss the old days when LJ was pretty much a playground filled with my…